tirsdag 8. mars 2016

Enkelt pyntet til påske




Påsken står for døren og mange planlegger hyggelige stunder rundt bordet - kanskje på hytta eller rett og slett bare hjemme...


Selv drar jeg til Nordfjord for å feire påsken og ser frem til fine dager sammen med familie - både på hytta og hjemme hos mamma og pappa.


Siden jeg alltid drar bort i påsken har jeg ingen tradisjon om å pynte til denne høgtiden - men, pynter gjerne et koselig bord til et lite "førpåsketreff"...


Bordet er pyntet i det hviteste hvite, med detaljer som fjær og rustikk natur...

Søte "tavle tags" fra Søstrene Grene er fine bordkort.


De skjønne pastellfargede fjærene har jeg kjøpt hos en av mine nye favorittbutikker på "stæsj", nemlig Lagerhaus.


Glassbrikkene mine er laget av bjørkeskiver - en herlig, rustikk detalj på bordet ♥


Med dette ønsker jeg velkommen til bords ♥


 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar